Eellugu

Matkamine ja tsiklid on mind paelunud juba mõnda aega, need kaks asja koos aga annavad eriti laheda tulemuse. Päris mitu aastat olen ma jälginud kõiksugu välismaised ja kodumaiseid tsiklimatka foorumeid ja lehti. Seal eesotsas muidugi  http://advrider.com/forums/ ja http://www.biker.ee/phpbb/viewforum.php?f=38
Ma ei oska ausaltöeldes ette kujutada paremat tegevust suvel kui tsikliga mööda ilma reisida ja selleks kusjuures ei ole teabmis meeletuid ressursse vaja, ööbimine telgis, toidu ostad poest - mine ja avasta. Nüüd ma siis olengi jõudnud punkti kus ma planeerin jõudsalt enda esimest pikemat tsiklimatka ja võimalusel kirjutan ma nii enne kui ka reisi ajal jooksvalt siia sellest kogemusest.

Tegelikult oli kange tahtmine minna juba eelmine aasta aga kahjuks ei olnud  selleks piisavalt masinat, tänavu on aga korralik ja suur matkamasin ootamas. See on muidugi jube suvaline telefoniga tehtud pilt aga mingisuguse ettekujutuse annab ikka. Võrreldes eelmise suve pisikese Viragoga on siin ruumi ja minekut rohkem kui kaks korda juures, mootor on läbinud just kapitaalremondi, rehvid on uued, õlid vahetatud. Nii et ka ratas peaks olema suhteliselt ideaalvormis ja võiks loota et selle 6000 km jooksul üllatusi ei teki.

Vulcan

No comments:

Post a Comment